'העולם המוזר של תיירות אפלה'

עם ספר חדש בהפיכה, הצלם רבקה באתורי לוקח דוד Hillier דרך כתמי התיירות החמים האהובים עליה.

בית הקברות Fontanelle, נאפולי, איטליה

אני באמת אוהבת את המקום הזה. הוא נפתח בשנת 1500s והוא הביתה למשהו כמו 40,000 גופות, רובם הופקדו שם במהלך מגפה 1656 מגיפת כולרה של 1830.

בשנת 1872, החלה ניקוי מלוטש של המלאי, בראשות האב גאטאן ברביטי. עם הזמן התעוררה פולחן שבו אנשים היו דואגים לגולגלות ומכנים אותם, ומביאים להם פרחים ומתנות. "כת המתים" נמשכה עד 1969, כאשר הקרדינל החליט שזה לא בריא וחתום את הקריפטה. עכשיו אתה יכול להזמין סיורים. זה מעולה.

Pripyat, אוקראינה

זוהי העיר שנבנתה עבור עובדי צ'רנוביל. זה 3 ק"מ (1.9 ק"מ) מהצמח ואוכלוסייתה של 49,000 פונה כאשר התחנה פרצה. יש אזור של 30 ק"מ (19 קילומטר) הרחקה סביבו, כלומר זה קפוא לנצח כפי שהיה באפריל 1986.

מצאנו גן ילדים שהוסב למעבדה. הוא היה מלא עד גדותיו בקבוקים מפלסטיק עם דוגמאות קטנות. התחלתי לצלם, ואז חבר שלי קיבל מונה גייגר החוצה את הקרינה היה מחוץ תרשימים. זה היה כמו: "צא, עַכשָׁיו.”

הם באמת קפדניים לאן אתה יכול ללכת. הסיורים לא נועדו לקחת אתכם לתוך הבניינים, אבל המדריך האחרון שהסיע אותנו זה עתה לקח אותנו למקום שבו רצינו לנסוע. אבל שילמתי קצת בשביל זה.

Trans-Allegheny מקלט מקלט, מערב וירג 'יניה, ארה"ב

לאחר נסיעה של 8 שעות הגענו למקלט בסביבות חצות ונאלצנו לטפס דרך חלון פתוח כדי להיכנס. החלטנו לחזור למחרת בבוקר והשאיר דלת פתוחה כדי להקל על הכניסה מחדש, אבל כאשר חזרנו בשעה 5:00 היה נעול. זה היה עצב, ולכן לא נשארנו הרבה זמן.

הכללים של הסגת גבול שונים בארה"ב בהשוואה לבריטניה ואירופה, שם הם רגועים יותר. בארה"ב אתה מסיג גבול גם אם אתה לא נשבר ונכנס. יש לי עקרונות מאוד חזקים ולא הייתי פורץ לעולם, גם אם זה איפשהו אני באמת רוצה ללכת, אני פשוט מוצא חלון פתוח או דלת.

Paryhsiv, אוקראינה

איוון ומריה גרים בכפר פארישיב ליד צ'רנוביל והם חלק ניכר מהסיור. הם פונו זמן קצר לאחר הפיצוץ, אך החליטו לחזור בשנת 1988. הם עושים חיים קטנים דרך התיירים מקבלים כסף ומזון על ידי המדריכים. הם בני 80 בערך עכשיו ונראים מאושרים.

Herculaneum, איטליה

Herculaneum ליד פומפיי נהרסה על ידי התפרצות של הר וזוב ב AD79, יחד עם Stabiae, Oplontis ו Boscoreale. תמונה זו היתה קצת שובבה: מותר לך לצלם אבל הם לא מאפשרים חצובות.

היתה גדר בדרכם של השלדים לעצור את הצילום, ולכן חיכיתי בסבלנות עד שהתיירים עברו וקפצו מעל המחסום ותפסו כמה יריות.

כנסיית סנט לאונרד, היית ', אנגליה

סנט לאונרד הוא אחד רק שתי גלוסקמאות בבריטניה, מחזיק סביב 1,200 גולגלות. אין ראיות מוצקות לכך שהגולגלות הגיעו לשם, אבל נראה שהן מהמאה ה -13.

הקריפטה סגורה כעת לשיפוצים, אבל אנחנו פשוט התקשרנו לכנסייה. היה עוד זוג שביקש לבוא ואמרו לנו שאם כולנו באנו באותו זמן, הם היו פותחים את זה בשבילנו. זו עדיין כנסייה פעילה, ולכן הגלוסקמה נעולה בימי השירות.

כנסיית המתים, אורבניה

זהו חדר קטן קטנטן בתוך כנסייה, שם הבחור האיטלקי הקטן היה מראה את המומיות הללו. אף על פי שהסיור היה באיטלקית, עדיין יכולת להרים אותו: מומיה אחת מתה בלידה, אחרת נרצחה.

יש אחד עם חלוק בחזית, אשר אני מניח היה לשים שם ערך תיירותי. אתה רואה את זה בהרבה מקומות: הם עולים על התיאטרון כדי לעשות את זה יותר מרגש.

דנביג מקלט מדיני, ויילס

Denbigh הוא רק מסיבי, אבל זה נשאר להירקב ו הופשטו על ידי בוזזים ווונדלים. היא נפתחה בשנות ה -40 של המאה ה -19 כדי לטפל בחולים נפשיים וולשים, שקיבלו טיפול נורא במוסדות בריטיים.

זה ידוע להיות בניין רדוף ואנחנו באמת נשאר הלילה בו. תוכנית הטלוויזיה רוב רדוף חי! צולמה באחד ממחלקות היולדות, והם עשו חדר עם מחומשים ודברים מטופשים אחרים. מצאנו את החדר וישנו בו. זה היה מגניב לראות רוח רפאים, אבל למרבה הצער זה היה רק ​​חדר מלא בחורים נוחר.

Poveglia איילנד, ונציה

זהו אי נטוש מדהים ליד ונציה, שם הם לקחו את כל הקורבנות. חצי האי הוא המקום שבו שרפו את כל הגופות. הכל באמת מגודל עכשיו. האיטלקים רבים באמת חשודים Poveglia כי הם חושבים שזה רדוף, אז לא ילך לשם. למזלנו מצאנו אישה באינטרנט שמוכנה לקחת אותנו לשם - אחרי ששילמנו לה הרבה כסף.

בית הקברות הייגייט, לונדון

Highgate נבנה בשנת 1839 ו לרוץ פרטית עד 1970, כאשר זה פגע בנושאים פיננסיים. לאט לאט השתלט על הטבע: גדל על המצבות כמו עצים עקרו את האבנים. ואז נכנסו השוערים.

ישנם שני חלקים לבית הקברות, מזרח ומערב, וישנם כ -170,000 קבורים ב -53,000 קברים.הוויקטוריאנים היו מוקסמים מאוד למוות, וזה היה נורמלי עבורם כדי להראות את עושרם על ידי יצירת זיכרון קבורה מופרז עבור יקיריהם, וכתוצאה מכך דוגמאות יפות של האדריכלות הגותית.

אנשים מפורסמים רבים נקברו בהייגייט, כולל קרל מרקס, ג'רמי בידל, דאגלס אדמס, ויליאם רוסטי, בין רבים אחרים.

רבקה באתורי עובדת כעת על ספר צילום חדש, תיירות שחורה - יופי של מוות /, אשר יפורסמו על ידי התרבות השטיח הפצצה. למידע נוסף על עבודתה של רבקה ב www.rebeccabathory.com.