'קומב בית דבון'

בשילוב של יוקרה עכשווית ונוחות כפרית חמה, לואיז ג 'ונס מוכיחה שאתה יכול לקבל את כל זה (ו lashingings של רומנטיקה) בבית קומבה בית דבון.

השותף שלי ואני חשתי קצת חרדה כאשר יצאנו ל Combe House, כיתה 1 אליזבתן מנור על 1,416 דונם מזרח דבון הנדל"ן. זו היתה הפעם הראשונה שלנו לאכול ולהישאר בבית רב זוכה מקום ההופעה כי השראה פלאי פגע תגובות עמיתים לעבודה ("אוה ... וואו, Combe House!").

הציפייה שלנו גברה כשהגענו אל הקוטג'ים הסמוכים של הכפר גיטישם הסמוך ופנינו אל הכביש שאורכו קילומטר לאורך הבית. עד מהרה היינו עטופים במדרונות ירוקים וגדולים מנוקדים בפסיונים - מראה סוריאליסטי במקצת לעיניים עירוניות עייפות.

חזית האבן של הבית בצבע החול, ותווי התקופה, נראו לפנינו כשחנינו על שביל החצץ. פנינו לעבר הכניסה שלקחנו בנוף הפסטורלי שעטף את הבית והרגשנו מעט המום מההגדרה ותחושת ההסתגרות. מה היינו מוצאים מאחורי דלת הכניסה הגדולה?

לרווחתנו, נכנסה לתוכה שריפת עצים ענקית באולם הגדול ובית-כנסת ציפייה. הובילו אותנו לסוויטת חתימה שבה שלושה חלונות גדולים חשופים לנופים של הפארק שמסביב, משליכים אור על חדר השינה המרווח ואזור הישיבה. ריהוט לבן רך, מנורות מוארות, ומרגיע FM קלאסי ששיחק על רדיו רטרו גרם לנו להרגיש מיד בנוח.

גררנו את עצמנו משם כדי לחקור חלק מן השטח לפני רדת הלילה. לאחר שצעדנו לאורך המסלולים סביב הגנים וסככות השטיפה, זיהינו קרחת בין העצים והגענו לסיפור אגדה - כמו תאצ'י פולי ובית המרחצאות. קומבה האוס מצטיינת כמקום רומנטי, והמסתור הקטן והמקסים הזה יביא אפילו לבבות ציניים ביותר שיימסו.

זה היה קצת נמרץ, כך שנסענו לאחור כשהשמש שקעה. הרגשתי כאילו היינו הזוג היחיד שם. הצוות האולטרה-מקצועי הופיע והוביל אותנו בעדינות על ידי הצעתנו להכניס משקאות חמים וביסקוויטים תוצרת בית בתוך חבילת הקטיפה שלנו. למרבה המזל, הצעות מועילות אלה המשיכו במהלך שהותנו.

הזמנו את הביסקוויטים והמשקאות שלנו עם קצת קריאה על הבית ועל ההיסטוריה שלו. הסוויטה שלנו נקראה על שם יצרנית נרות מקומית - האדם המקומי האחרון שהיה תלוי על ציד על טומי ווקס היל, אשר ניתן לראות מהחלונות. במקום לחשוב על גורלו של טומי המסכן, דמיינתי גברות מחוךות מציצות מבעד לזכוכית כדי להציץ בחזרותיהן. כמעט ציפיתי לג'ין אוסטן של מר דארסי (הגרסה של קולין פירת כמובן) שימשיך לצעוד לאורך השביל בחולצתו הלבנה.

לאחר הטבילה באמבטיה העצמאית הגדולה, הגיע הזמן לאכול טוב. הישיבה בחדר המגורים היתה נהדרת, כפי שנהנינו ממסלולי הקאנאפס הראשונים שלנו. לאחר שישבנו באחד משני חדרי האוכל האינטימיים, חיפשנו יונה, ארנב, עוף וכבש. כל הבשר הם מקורב בקפידה מן הספקים המקומיים, בעוד הירקות היו טריים מן הגנים בבית. המצגות האלגנטיות של המנות והשילובים הזריזים משתלבים בחוכמה עם הטעמים העסיסיים, הפושרים. הקינוח לא היה יוצא דופן - עוגת גבינה כתומה של דם, שהיתה תענוג מתרענן ומרענן.

אם כל השאר הוכיח אסון מוחלט, היתה המסעדה עושה את הביקור שלנו כל כך כדאי. מאסטר שפים של בריטניה Hadleigh Barrett ו סטיוארט בראון להכין reastasts scrumptious להציג את הטוב ביותר של דבון.

קפה ושוקולדים לאור האש באולם הגדול הביאו את ההרפתקה הקולינרית שלנו לקצה לפני שפרשנו לקומה השנייה. הצוות היה שוב צעד אחד לפנינו, לאחר שהציב בקבוקי מים מחוממים מתחת למיטות שלנו.

למחרת בבוקר מצאנו חדר לארוחת הבוקר של "מערב הארץ", ואני שוב התפעלתי מאיכות הבשר, ותקףתי את קותלי החזיר המעושן עם התלהבות מחודשת.

היכרות עם החוף הסמוך, אדמת הבור או הבית עצמו היו כל הפעילויות האפשריות בשעות היום. קסמו של ביתנו עורר את סקרנותנו, ומן החוברות היה ברור שהבעלים קן ורות האנט העלו את לבם ונפשם לשיקום ולשינוי, מאז השתלטו ב -1998.

רות סיפקה לנו סיור שכלל את הסוויטה המפוארת - אזור כביסה ויקטוריאני לשעבר, שטוף עכשיו בריהוט האור היפה ביותר, תכונות מוזרות כמו מתקן ייבוש ממעל, ואמבט נחושת ענקי שהוטל בהודו.

למרות ההילה המרגיעה של הבית, שמאחורי הקלעים, הוא התעסק בפרויקטים ובאפשרויות שעזרו להביא את ההיסטוריה שלו לחיים ולהעניק הצצה לעתיד המרגש שלה. מאמצים אקו הם מתמשכים, בעוד התוכניות הן לפתח חלק המטבח הגאורגי למאפייה אומן.

בעוד קומבה האוס הוא מוסד מקצועי מאוד, המשרתים את מי שאוהב את הדברים הטובים בחיים, הוא גם 'בית' לקן ולרות, ולצוות שלהם. אולי היינו חדשים לנוחיות המפוארת שלה, אבל גם אנחנו נעשו להרגיש לגמרי בבית במהלך השהייה שלנו.

קומב בית דבון
Gittisham, הוניטון, דבון EX14 3AD, בריטניה
טלפון: (01404) 540 400.
אתר אינטרנט: http://www.combehousedevon.com
מחיר חדר זוגי או טווין מתחיל מ -199 ליש"ט ללילה כולל ארוחת בוקר, בעוד ארוחת ערב בת שלוש מנות עם קנופים היא 49 ליש"ט לאדם. כלבים מתקבלים בברכה בחלק מהחדרים והקוטג '.